tiistai 18. helmikuuta 2014

Aloitus

Aina vaikein. Ajattelin aluksi kertoa lyhennellyn totuuden minusta. 


Nuori lähihoitaja opiskelija yrittää ottaa itseään niskasta kiinni kaikin voimin ja laittaa itsensä ruotuun.

Sain nuorena diagnoosin ADHD ja masennus, ne kulkevat elämässäni käsi kädessä. Masennukseen olen kuitenkin saanut lääkkeet jo monta vuotta sitten ja oireita ei näy ulos päin. Kavereideni mielestä olen aina iloinen ja pirteä joillekkin jolle olen uskaltanut masennuksesta kertoa ovat ihmeissään masennus lääkkeiden syömisestä ja siittä että niitä ylipäätänsä tarvitsen. Annostus on varsin korkea, mutta en voisi kuvitellakkaan laskevani sitä ja palata siihen henkiseen helvettiin missä kerran kuljin. 

Elämäni on monin puolin hyvää, mulla riittää kavereita, joista pari oikein hyvää ja rakasta. Mulla on loistava asunto pilkka hintaan ja ihana koira. Rakkaus elämä ei tällä hetkellä edes jaksa kiinnostaa mua, kyllä mää kerkeen niitä miehiä (ja naisia) myöhemminkin etsiä. Mulla on kaikki mitä tarviin ja saan kaiken mitä oikeasti tarvitsen. 

Kuitenkin, blogissani tulen puhumaan lähinnä omasta laihdutuksestani ja hyvään kuntoon pääsemisestä. Liityin tänään FitFarmille ja Superdietti alkaa ens maanantaina ja odotan sitä kuin kuuta nousevaa. Tulen kertomaan ruokavaliosta ja resepteistä täällä, liikunnasta ja kaikesta muusta mikä tähän liittyy. Kerron avoimesti täällä myös painoon ja laihdutukseen liittyvistä tunteistani avoimesti, kritisoimaan itseäni ja purkamaan erilaisia mielentiloja. 


Truely yours Elisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti